logo.svg
logo.svg

Статті

Поршневі пальці – пресова посадка в шатун Запобіжні заходи при встановленні

Поршневі пальці – пресова посадка в шатун Запобіжні заходи при встановленні

Пресова посадка поршневих пальців широко застосовується багатьма виробниками двигунів на протязі довгих років, і більшість майстрів з відновлення двигунів досконало знайомі з процедурами заміни відповідного виду поршнів. Проте, в деяких випадках застовується метод нагрівання малого кінця шатуна і наступного різкого охолодження шляхом занурення в холодну воду.

ВУЗОЛ ПОРШНЯ І ШАТУНА НЕ ПОВИНЕН РІЗКО ОХОЛОДЖУВАТИСЯ НІ В ЯКОМУ РАЗІ.

Результати тестів демонструють, що цей метод призводить до затвердіння малого кінця шатуна настільки, що він стає крихким, а це може призвести до поломки шатуна. Крім того, мала головка шатуна при нагріванні збільшується/розширюється. Після цього, при охолодженні, втрачається правильна посадка пальця і шатуна 0.001”/0.0015”(0.02/0.04 мм). Правильна посадка пальця і шатуна гарантує, що палець поршня не розбовтається від час роботи при робочій температурі двигуна.

Правильний метод посадки пальців поршня при цьому виді складання припускає нагрівання малої головки шатуна до 250º/300ºС, в ідеалі, за допомогою одного зі спеціальних пристроїв, розроблених спеціально для цього виду з’єднання пальців поршня.

У випадку відсутності такого спеціального обладнання можна використовувати нагрівальну плиту чи газовий пальник. Однак, при цьому необхідно прикласти максимальні зусилля для забезпечення рівномірного нагрівання. В якості інструкції з контролю температури можна використовувати наступну рекомендацію. Невелика ділянка відполірованого прута набуває солом’яного кольору при температурі 250ºС, пурпурового – при температурі 280ºС, світло-синього – при 300ºС, що може призвести до розм’якшення і постійного збільшення малого кінця шатуна.

Після встановлення поршневого пальця вузол повинен остигнути природним чином. Потім необхідно рясно змастити вузол поршня/поршневого пальця, бажано, шляхом занурення в тепле масло. Головною причиною заклинювання поршня під час первинного запуску двигуна після капітального ремонту є відсутність змащування вузла поршня/поршневого пальця.

Під час капітального ремонту двигунів із запресованими поршнями також необхідно враховувати вік двигуна. Багато двигунів приходять на другий чи третій ремонт. При цьому особливу увагу слід приділяти діаметру і загальному стану малої головки шатуна. Якщо поршневі пальці неодноразово замінювались раніше, правильна пресувальна посадка може виявитись неможливою і в цьому випадку може знадобитися заміна шатунів на нові.

AD Карго Партс

Найбільший дистриб'ютор запасних частин

Група компаній AD

Опитування

Про що ви хочете отримувати найсвіжішу інформацію від компанії?

Адреса

м. Київ, вул. Закревського, 16

тел.: (044) 536-09-39

Графік роботы:

з 9:00 до 18:00

callback.svg

Питання? Скарги? Пропозиції?